CZARNA C – SREBRNA GÓRA

Profil Trasy

Interaktywna Mapa Trasy

Opis Trasy

Tu jest wszystko kręte ścieżki, szybkie proste, ostre podjazdy i jeszcze ostrzejsze zjazdy i kilka wypasionych hopek ( dobry lotnik może tu polecieć) drewniane przeszkody można przejechać, dropy ziemne nie !!!!, mega bandy, generalnie 4,5 km czystej zabawy – piękne enduro dla „endurniów” i nie tylko. Początek jak w czarnej B,  Po około 400 m singielka skręćcie na zieloną leśną drogę która powiedzie Was w kierunku Fortu Chochoł Wielki dziś kompletnie zarośnięty. Tam ścieżka odbija w prawo a następnie po 50 m skręcacie w pierwszą w lewo. Jedziecie przez teren starych fortyfikacji Chochołów, potem wjeżdżacie na baterię tarasową gdzie czekają Was 2 pionowe ścianki, i kilka nagłych uskoków, później wzdłuż fosy i dookoła Chochoła małego, następnie wpadacie w mały wąwóz który był kiedyś tzw krytą drogą. Dziś już nie trzeba chować się przed ostrzałem ale trzeba się tam mieć na baczności. Najpierw dwa dropy jeden po drugim lecimy po 3-4 metry następnie duża drewniana hopa którą można przejechać lub dosłownie przelecieć po niej kolejna podobna. Za druga drewnianą ziemny drop z dużą dziurą tuż za nim, kto się nie boi ten leci pozostałym polecam objazd banda z prawej. Następnie banda z lewej i kolejny drop przez dół jak nie masz tu prędkości to nie skacz!!! Następnie krótko i ostro pod górę przed tablicą z opisem twierdzy możecie obrać wariant C w lewo lub C1 prosto. Wariantem C1 dotrzecie na pod bramę główną Twierdzy Srebrna Góra, później około 100 w dół asfaltem i kierujcie się na lewo na łąkę i ostro pod górę na fort Wysoka Skała. Stamtąd czeka Was mega ostra jazda ok 1300 m tylko w dół. Jeżeli weźmiecie wariant C to macie fajny singielek z pięknym widokiem który prowadzi lewym stokiem twierdzy a następnie na zjeździe łączy się z wariantem C1, końcówka boska.